Aula - Digital kommunikations platform

AULA

Aula er vores digitale kommunikations platform. Her vil de enkelte grupper lægge ugeplan, dokumentation ind, så I som forældre fra pc, mobil eller tablet kan orientere jer om hverdagen.

Vi vil stadig dagligt dokumentere på gruppernes tavler i huset, men dette giver jer en mulighed for at tale med jeres barn om dagens oplevelser, også når I er kommet hjem.

Alle referater fra samtaler, og andre vedkommende dokumenter vil være tilgængelige på jeres barns personlige side.

Det er vigtigt at I opdaterer kontaktinfo. Hvis jeres barn kommer til skade, og vi har brug for at kontakte jer, er det meget ubehageligt at opleve at der kun er listet et kontaktnummer!

Aula ska første gang i logger på, gøres via en browser med jeres Nem-ID (Microsoft Edge, Google Chrome, Safari).

Aula som digital kommunikations platform, er gennemgående for offentlige dagplejen/vuggestuer, daginstitutioner og skoler.